Monday 23 March 2009

Unkle - Heaven


Soms is filmmuziek een soort broedplaats voor goede tracks. Streets of Philadelphia van Bruce Springsteen was zo'n piek. Ik heb niet veel (eigenlijk niets) met Bruce. Behalve dat nummer dan. Ook Unkle is in mijn ogen al een tijdje van het paadje. Tot ik Heaven hoorde. Het bracht mij terug naar The Joshua Tree - Where the streets have no name. Het nummer Heaven heeft dezelfde zalvende werking op je onderbewust zijn. Geen toeval dat deze hele clip in de straten van een grote stad in de USA is gefilmd. Regie: Spike Jonze en Ty Evans voor de skatefilm Fully Flared. Prachtig.

Translation: Unkle makes a surprise comeback with a great filmtrack. The music reminds me of the legendary moment I layed my ears on tracks like Streets of Philadelphia - Bruce Springsteen and Where the streets have no name - U2. Great.

Home: oorbijter

No comments:

Post a Comment